ناکو دلوش و نیوٹن ءِ نیاد و دیوان

ناکو دلوش و نیوٹن ءِ نیاد و دیوان 


کریم بلوچ _ تهل

ناکو دلوش : دروت و دراه بات ئے واجه نیوٹن !
نیوٹن : یا که بیایات ئے میریں کماش دلوش جان ! ترا دروت و دراهی بات . بیا هال کن که چون ئے واجه ؟
ناکو دلوش : من وَش و دراهاں . پیری وتی جاه ءَ !
نیوٹن : هئو پیری ءِ هبر دگر انت .
عکس ‏‎Tariq Pishukani‎‏
ناکو دلوش : تو مرچاں باز پگر کناں و منجائے واجه نیوٹن ! بارین هیر انت ! ؟
نیوٹن : جی واجه ، پیشی هپتگ ءَ من باگ ءَ شتاں . ترا باور نبیت که من چئے دیست !
ناکو دلوش : هیر انت بگوئش باریں ! منا چون باور مه بیت .
نیوٹن : من دیست که سوپے ڈگار ءَ کپت ...
ناکو دلوش : هئو واجه ، هنوں سوپانی موسم انت ، سوپ رستگ انت ، شپ انت و کپ انت اگں مه چنانش .
نیوٹن : من هیران بوتاں که سوپ پرچا ڈگار ءَ کپت و آزمان ءَ نه شت ! ...
ناکو دلوش : نگبهت سر تو چونیں هبر کن ئے ! شیتان ءَ هم سر پر نبیت ! سوپ زاناں ( دَنا ) مُرگے و بالی پر انت که آزمان ءَ بال کنت ؟ تئی پادانی چیرا کپتگ که تو آئیا به چن ئے و به وَرئے !
منی واجه منا سئے گیست و چار( 3 بیست و 4 ) سال انت ، من کدیں ندیستگ یا نه اشکتگ که سوپے آزمان ءَ بال کنت . گوئش انت سوپ وتی درچک ءِ چیرا کپیت . منی هیال ءَ ترا ملا پیشّ بُرّ ءِ کِرّا روگی انت  تاں ترا تائیتے بدنت .
نگبهت اگں سوپاں آزمان ءَ بال کتیں ما هاک وارتگ ات ؟...
نیوٹن : ناکو دلوش تو بس کن که منی سر گــَژّ اِت ...
ناکو دلوش : تئی سر چه منی هبراں گژ اِت ؟ اناں ؛ منی پت ، تو هنچیں هبر کن ئے که شیتان ءَ هم ، هندگ گِر ایت . نگبهت تئی سر سار انت ؟

                                                                 ٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد