بــَـٹ ءِ چـیـپـل و چـیـپـل

بــَـٹ ءِ چـیـپـل و چـیـپـل

ولادیمیر گریگورویچ سوتیوا
کـریـم بـلـوچ - تــهـل


     اسپیده ( هامرگ - هـَـیک ) ترک ات و بٹ ءِ چیپل چه اسپیده در اهت .

 _ من ودی بوتں ! _ آئی گوئشت . 

 _ من هم ودی بوتں !  _ مرگ ءِ چیپل گوئشت .


_ من لوٹاں که گوں تو سنگت ببیاں ! _ بَث ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ! _ چیپلک گوئشت .

 

_ من په تــَـرّ و گرد ءَ رواں ، _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ، _ چیپلک گوئشت .

_ من کــَلّے جنان ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ! _ چیپلک گوئشت .

_ من کرمے ودی کت ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ! _ چیپلک گوئشت .

_ من مُلاؤکے ( پرونکے ) گپت ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ! _ چیپلک گوئشت .

_ من چه پگٹ ( پُگــُـل )ءَ نترساں ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من... من ...من هم ... ! _ چیپلک من .. من ... کناں گوئشت .

_ من لوٹاں که جان بشوداں ! _بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من هم ! _ چیپلک گوئشت .


_ من اژناگ کنئگ اوں ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

   _ من هم ! _ چیپلک گوانک جت و سٹی کت آپ ءِ تها  .


_ مـَـدَت ! مَ ...دَت ۔۔۔ !

_  وتا بدار ! ودیگاں ! _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

   _ ب ووووول... ب ووووووول ...  _ چه چیپلک ءِ دپ دراهت .


- بٹ ءِ چیپل ، چیپلک ءَ چه آپ کش اِت و دَر کــُت .


 

_ من رواں یک کمے دگه جان شوداں  . _ بٹ ءِ چیپل گوئشت .

_ من ... من ... نه ! _ چیپلک پسو دات .


                                      ٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

نظرات 1 + ارسال نظر
S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 12:49 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد